Decyzje otrzymują wszystkie osoby fizyczne będące podatnikami podatku od nieruchomości, podatku rolnego oraz podatku leśnego.
Dystrybucja decyzji podatkowych potrwa od 5 lutego do 28 lutego 2022 roku (od poniedziałku do soboty w godzinach od 9.00 do 19.00), zgodnie ze wskazanym przez Państwa przy składaniu informacji adresem do korespondencji. Doręczenie wymaga zwrotnego potwierdzenia odbioru, stąd konieczność bezpośredniego kontaktu Państwa z osobą doręczającą.
Sposób doręczania:
- na terenie miasta decyzje podatkowe doręczać będą pracownicy Urzędu Miejskiego,
- na terenie wiejskim sołtysi sołectw: Gozdawa, Gozdawa-Osada, Jazowa, Kmiecin, Kępki, Lubieszewo, Marynowy, Marzęcino, Myszewko, Orliniec, Rakowiska, Solnica, Stobna, Tuja, Wierciny, Żelichowo, Rakowo, Różewo, Wężowiec, Stawiec.
Mieszkańcom z sołectw: Kępiny Małe, Powalina, Starocin, Orłowo, Rychnowo Żuławskie decyzje podatkowe będą doręczane przez pracowników Urzędu Miejskiego oraz za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Osobami uprawnionymi do doręczania ww. decyzji są pracownicy Urzędu Miejskiego w Nowym Dworze Gdańskim:
Justyna Kazimierowicz
Patrycja Pawłowska
Barbara Pałubicka
Małgorzata Dymińska
Pracownicy Urzędu nie są uprawnieni do pobierania należności podatkowych.
Ponadto przypominamy, że każde zobowiązanie podatkowe posiada indywidualny numer rachunku bankowego, umieszczony na każdym druku decyzji podatkowej. Regulując zobowiązanie podatkowe za pośrednictwem banku lub poczty prosimy o dokonywanie wpłat wyłącznie na indywidualny numer konta bankowego. Zapewni to bezbłędną, bezpieczną oraz szybką identyfikację dokonanych wpłat.
Wpłat z tytułu podatków i opłat można dokonywać bez prowizji w Żuławskim Banku Spółdzielczym przy ul. gen. Władysława Sikorskiego 52 w Nowym Dworze Gdańskim, natomiast na terenie wiejskim – u sołtysa.
Prosimy o przestrzeganie reżimu sanitarnego.
Urząd Miasta Nowy Dwór Gdański
Napisz komentarz
Komentarze